VAKEN I 35 H

Alltså det här dygnet har varit ett av det roligaste på länge, Jesus va mycket nya minnen! Igår kom jossan och vi åt middag på etna, sedan cyklade vi ut till sörvik för ett nattdopp med Anton, Emil och Johan. När dom hade åkt hem stannade vi kvar en stund, när vi ändå var där ensamma kunde vi ju ta tillfället i akt och näcka, så det gjorde vi. Det värsta var att det kom två killar, så vi fick gömma oss bakom bryggan. Men till sist så snubblade vi upp till våra handdukar, är 100% på att dom såg oss fast vi skulle vara diskreta. Sedan på kvällen när vi kom hem gick vi ut i lekstugan med sims och spelade hela natten, sen när vi skulle sova så blev det aldrig något av det. Så vi cyklade till burtjärn 8 imorse. Tack som fan för detta underbara dygn!! Åh va kul allt har varit! Idag på kvällen träffade jag älski Alicia. Nu ska jag sova iallafall, ha en bra kväll!


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback