MIN DAG

Idag så träffade jag ju Bianca, vi köpte lite gott på donken och sedan cyklade vi till biskopsnäset och åt det där i ett mysigt ställe i skogen. Sedan badade vi jättelänge, typ i två timmar.
Det var en riktigt lyckad dag, super mysigt var det verkligen.
Nu är jag hemma själv och väntar på att mamma ska komma hem från Stockholm. 
Imorgon ska vi åka iväg till Rättvik och bada och sola vid långbryggan, älskar verkligen att vara där, det är så himla mysigt och roligt!! 
Synd bara att jag inte har ett syklop, det är skitkul att dyka och så, men jag hatar att man ser så ful ut.
Jag får ett riktigt fisk-face i syklop, kanske inte andra men jag ser alltid så ful ut i dom.
Imorgon kommer Alicia äntligen hem, har saknat henne så mycket. :D
 Hade nog inte mer att säga just nu, ha en fin kväll!
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback