LOPPIS

Idag så ska jag, mamma och Hanna plocka ihop massa saker till loppisen på lördag. Jag har rensatut jättemycket kläder vilket är väldigt skönt! Jag ska även sälja mina barbie's, och andra gamla leksaker. 
Jag tycker det är rätt kul att sälja där haha, det är kul när man får in lite pengar för saker du ändå inte behöver eller vill ha kvar! Så ni kan ju komma och köpa av mig, bara man inte blir narrad hehe..
 
Saknar er så himla mycket, kan inte förklara hur mycket jag vill att det ska bli vi igen. Om vi kunde återförenas, skulle det betyda så otroligt mycket! Jag önskar verkligen det! Jag älskar er, nu, då och föralltid mina fina♥
 
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback