HOME SWEET HOME

Hemma, kan inte fatta det. Det känns som om jag har varit borta hur länge som helst, men det har varit toppen!
Jag kan inte riktigt säga vad vi har gjort varje dag, utan vi har gjort ungefär samma saker hela tiden,
Vi har varit på stranden och solat & badat. Vid polen och badat och solat. Men också så har vi åkt till Carrefour, det är som IcaMaxi fast större! Vi har också gått längs strandpromenaden, ätit god mat och varit med varandra.
Resan har verkligen varit toppenbra! Jag var osäker innan om jag verkligen ville följa med. Jag kände inte många så bra, mest Anton såklart. Men jag bestämde mig för att följa med iallafall, och det var verkligen ett bra beslut!
Under tidens gång så lärde jag känna Maja mycket bättre, och nu känner jag henne jättebra! Jag är så glad över det, vi har haft superkul i Spanien, jag har kunnat vara med alla. 
 
I förrgår blev jag sjuk, då fick jag feber och mådde as dåligt. Vi kom till Valencia då och jag låg på hotellrummet hela tiden och vilade. Natten till igår var inte alls rolig, jag vaknade mitt på natten av att jag frös helt galet mycket. 
Men nu mår jag bättre! Dock har jag asont i halsen så jag hoppas att det går över snart!
 
Imorgon åker jag bort igen, på "hemlig resa", med Hanna, mamma, Kicki och Lisa.
Det ska bli jättekul, det ända är väl att jag inte har hunnit vara hemma någonting.
Ikväll kommer Alicia! Äntligen ska jag få träffa henne igen, har saknat henne så mycket!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback