GÖTET

Hej!
Som ni vet så skulle jag på "hemlig resa", jag visste inte vart vi skulle åka. Men jag hade hypoteser, och dom visade sig stämma. Vi skulle till Göteborg. Och jag tycker det var ett riktigt rolig resmål. Vi gick på universeum en dag och igår var vi på Liseberg. Det var jättekul såklart, tänkte åka atmosfear, fast jag dog nästan i höjdskräcken så det blev aldrig av. Idag åkte vi till Lysekil och gick till Havets Hus som det heter. Sedan vidare till Strömstad där vi är nu och vi sover en natt på hotell här. Imorgon åker vi hem och då ska jag få träffa Anton igen, har saknat honom! Tyck att jag är en nörd som saknar honom hela tiden, men vi är som gifta. När vi skiljs åt då blir man att sakna varandra så mycket!
Ska sova hos honom imorgon kväll, det känns som 100 år sedan jag sov hos honom.


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback