GODMORGON

Jag och Anton vaknade för typ en timme sen, vi sov i lekstugan i natt, åh va mysigt det var!
Vi låg uppe och pratade till typ halv två, ett nytt minne skapat. Idag har vi idéer på att åka till kupolen, har rediga minnen med Anton från kupolen resor.
Som ni vet så var ju jag och Anton med varnadra väldigt när vi precis hade gjort slut, många var misstänksamma och så. 
Men en gång åkte vi till kupolen tillsammans, och på vägen hem så började vi pussas typ, och sedan gick vi vidare och gjorde det sen. Då började vi få upp känslorna för varandra igen och sedan blev vi tillsammans.
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback