GODISFÖRBUD

Jag kommer ej ihåg om jag sa detta i min video men jag gör det nu ändå.
När jag känner mig tjock och vill gå ner i vikt, eller nu på sommaren när man äter sötsaker konstant, iallafall jag.
Då är det jättesmart att ha godisförbud. Det brukar jag ha och det fungerar verkligen, jag går ner jätte mycket i vikt när jag har det.
En gång gick jag ner 6 kilo och en annan 8/9 kilo. Det är verkligen mycket för att bara låta bli godis.
Jag har startat godisförbud nu, jag bestämde mig för att bli mer sund och få fastare kropp. Om det inte skulle funka för er så kan det vara för att jag äter så fruktansvärt mycket godis och sånt. Men nu försöker jag sluta med det.


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback