DINA

Om allt har gått rätt till under parningen idag så har Dina blivit dräktig nu, och då ska vi få kaninungar om 30 dagar. Längtar så himla mycket, önskar att allt går rätt till bara. Men det hoppas och tror jag. Idag har jag varit med Anton, vi har badat med Emil i sligen. Igår badade jag, Maja Emil, Anton, Johan, & Pontus i burtjärn. Åh det har aldrig varit så varmt i vattnet, det var verkligen jätte skönt! Ikväll sover jossan här, har saknat henne så det ska bli kul. Ikväll ska vi äta pizza!! Wiiii


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback