ÅTERFÖRENAD

Igår återförenades jag med Josefine. Har inte sett henne på ungefär en månad. Åh vilken lättnad det var att få träffa henne igen!! Vi cyklade först till Hemköp, och sedan vidare ut till sörvik för att bada. Sedan på vägen hem så stannade vi vid skuthamn och snackade innan vi gick skilda vägar.
Idag ska jag plocka ihop saker till loppisen där jag ska sälja på lördag. Ensam. Puh. Hoppas det går bra iallafall! Men senare idag ska jag vara med Jossan igen och sedan så sover jag där.
Hoppas ni får en bra dag! Kram! ❤

Följ honom på vine, han är den bästa vine producenten eller vad man ska säga! Fan va bra han är! Alla hans vines är bra!


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback