VECKANS OUTFITS

 
TISDAG - Min nyårs klännig (h&m) vek jag upp och använde det som ett linne. Mina svarta jeans (vero moda). Tyckte att jag fick till en hyfsat modern outfit av min klänning.
 
 
ONSDAG - Min Cheerleader United tröja (Ginatricot), fick jag av Alicia, Mina demin design jeans. De håller super bra och är grymt sköna och bra stretch. Jag rekomenderar dom! Jag lockade även håret, tycker det är super snyggt med volymiga lockar.
 
 
 
TORDAG - Jag använde mitt militärgröna linne (loppis^^) för första gången,Hannas tights (vero moda) en liten linncardian eller vad det är (loppis^^)
 
 
FREDAG - Mina rymdjeans från h&m, och min dipdye tröja från h&m. Enkel outfit.
 
 
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback