VÄRLDENS BÄSTA❤

Jag tänker nu göra ett inlägg om den snällaste människan på jorden. Det är min pojke Anton Hed. Om ni bara skulle känna honom lika bra som jag gör skulle ni falla för honom direkt, om ni inte redan har det. Han är så otroligt snäll, han finns alltid där för mig. Han är fin inside out. Han är den finaste killen jag vet, och har det varmaste hjärtat en kille kan ha. Det bästa med honom är att han är trogen, han kollar inte på andra tjejer eller nåt utan han håller sig till mig. Jag litar på honom över 100%. Allt känns så bra mellan oss. Ni kanske tror att vi är ett helt vanligt par, men vi har det så otroligt himla bra tillsammans. Vi vet allt om varandra, känner varandra hur bra som helst. Det känns som jag har känt honom längre än 9 månader. Jag älskar honom så ofattbart mycket. Jag tänker nästan aldrig själv på hur mycket jag älskar honom. Han är allt, det betyder att jag är inget utan honom. ❤


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback