OM MIG

Namn - Kajsa Olenius
 
Ålder 14
 
Intressen Skriva, springa fort, smink, sexualkunskap
 
Familj Mamma, pappa, lillasyster. Min kanin, Hannas marsvin.
 
Civilstånd Förhållande, Anton♥
 
Vänner du umgås mest med  Alicia, Minna, Bianca, Jossan 
 
Bostad Gult hus
 
Stad Ludvika 
 
Favorit skolämne SO/NO Sekualkunskap, Musik, Idrott, Bild, 
 
Favorit mat  Stefans grytor (antons pappa), Etna (pizza, kebab), McDonalds, Thai/Kina Tacos,
Renskav och Ris 
 
Favorit plagg Myskläder, annars as tajta byxor.
 
Värsta maträtt Surströmming
 
Värsta skolämne  Läsning
 
Älskar att göra Va med kompisar, äta, sova, skriva, 
 
Hemighet Jag sover med gosedjur, 
 
Den första du går till om något är fel Alicia
 
 

 
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback