Min dag

Började med att jag vaknade hos Alicia, hon gick till gymmet och jag gjorde frukost till mig och snackade med Anton. Senare vid 11 ungefär kom Anton till mig och Alicia. Vi åt mat och sen gick vi ner i källaren med musik och spelade fotboll, bandy & bollekar. Det var kul fast jag var så jävla dålig förlorare så jag var typ sur, så det sabbade. Men senare på kvällen träffade jag och Alicia Minna och Bianca och vi fikade och gick på stan. Jag köpte gliss schampo och balsam. Det luktar så himla gott! Nu har jag precis duschat med nya schampot, och ska bestämma kläder. Jag ska om en kvart se sveriges mästerkock och äta någon form av middag. Sedan ska jag städa undan på mitt rum och leta kläder tills imorgon. Kramar!


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback