Kropps komplex..

Åh jag hatar kroppskomplex...
Jag kan aldrig vara nöjd med mig själv, jag tycker att man ska vara nöjd med sig själv men alltid är det inte så lätt. Jag hittar alltid något som jag inte är nöjd med på mig själv. Men nu ska det bli slut på det, jag ska verkligen få min drömkropp. Men jag tänker vara mycket mer sträng mot mig själv, jag ska inte vara så himla sockerberoende, jag ska bli av med det.

Förresten, om ni har några frågor om mitt år eller om något annat är det bara att fråga så svarar jag så gott jag kan.


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback