JOHAN

Idag fyllde min fina vän Johan 15 år, kan inte förstå att han har blivit så stor..
Han betyder så mycket för mig, han är den bästa killkompisen man kan ha! Jag litar verkligen på honom och han finns alltid där om det händer något. Jag är så tacksam över att jag har fått lära känna honom så bra som jag har fått. Men jag visar aldrig hur mycket det betyder. Dom flesta killar kan man inte lita på eller prata så djupt som jag kan med honom. Tack så himla mycket Johan för allt, du är guldvärd! Hoppas du har haft världens finaste dag!


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback