FACEBOOK

Jag anser att vissa använder facebook lite speciellt, och kanske på fel sätt?
För det första är facebook ingen dagbok och inte heller ett sms.
Det är rent utsagt korkat och idiotiskt att skriva ut privata saker på facebook, man får så mycket kritik av folk. Där kan jag tyka att det är riktigt skönt att ha en blogg, här kan jag skriva ut precis vad jag tycker och tänker utan att hela världen behöver klaga. Det är bland annat därför jag och Anton inte har ändrat på Facebook. Det är så himla onödigt. Jag tycker att man kan få ha lite privat liv och inte skriva ut precis allt. Jag menar vad händer när man gör slut då? Jo då kommenterar allt folk som aldrig annars skulle ens bry sig. Då får man kommentarer som "Finns gumman<333333333" Bullskit! Okej vi vet att du finns här på jorden, men du bryr dig ju aldrig annars!?
Blir trött på sånna där löjliga kommentarer. Helt okej att kommentera ett hjärta, det visar medlidande och att man faktiskt bryr sig eller tycker synd om den drabbade. På facebook ska man för det första aldrig skriva ut nåt skit om nån annan. Något som skulle göra mig ledsen skulle vara till exempel "Finns fan ingen som är så jävla ful som Kajsa Olenius" eller "Hoppas hon ser detta och tar livet av sig" 

Jag skulle bli jätte ledsen, jag skulle känna mig obetydlig och ensam. Jag är så glad över att jag har det så bra som jag har det. Jag är galen och lite bakom flötet, men så är jag and that's me. Jag vågar lägga ut sånna här bilder på mig själv, det kan jag säga att det är att våga. Om vissa skriver att dom vågar lägga ut en bild och så är det typ en bh bild eller nåt. Det är så himla omoget!! Jag är säkert en tönt enligt vissa bara för att jag inte dricker, men jag tänker inte göra det. Usch!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gun-Britt Ekberg

Fortsätt så!

2013-01-16 @ 19:12:05
Postat av: Louice

Kajsa du är inte töntig, man är inte töntig bara för att man inte dricker! <3 jag tänker heller aldrig dricka, det är bara dåligt för kroppen. :) <3 jag tycker att du är gullig på dom där bilderna, det är bara ett tecken på att man vågar vara sig själv <3 du är underbar precis som du är!
Och facebook är inte en dagbok det håller jag med om, det finns vissa som skriver lite väl privata saker där.... <3

2013-01-17 @ 19:53:26
URL: http://louice98.bloggplatsen.se

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback