2013

Hey guys!
Jag tänkte skriva ner lite hur jag vill att mitt 2013 ska bli. 
 
Nummer 1 Jag ska fixa gymkort så jag kan börja gymma och komma igång med träningen igen.
 
Nummer 2 Jag ska få min drömkropp till sommaren, och att sommaren 2013 ska bli den bästa!
 
Nummer 3 Jag ska fxa mina betyg bättre än nu, och kunna känna mig stolt över mig själv. 
 
Nummer 4 Jag ska hålla fast vid mina vänner i vått och torrt och alltid finnas för dom.
 
Nummer 5 Jag ska våga mer, våga säga nej och säga ifrån.
 
Nummer 6 Jag ska tänka först och göra sen, tänka över om det jag gör verkligen är bra eller inte.
 
Nummer 7 Jag ska hålla kvar kontakten med de jag verkligen vill ha kvar i mitt liv och ta ny kontakt med nya människor.
 
Nummer 8 Att ta hand om mig själv mer och inte stressa igenom livet, att leva i nuet.
 
Nummer 9 Att min blogg får högre status, fler läsare och att jag kan fixa nån fin design eller nåt.
 
Nummer 10 Att må bra! Att under hela mitt år ska jag känna att jag mår bra!
 

 
 NI är dom bästa vännerna i hela världen, jag vill tacka er för allt ni har gjort för mig under 2012. Ställt upp för mig och alltid funnits kvar för mig när det har varit som tyngst. Tack för allt, jag älskar er!
2013 ska bli vårt år, tillsammans!♥
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback