VAKEN

Åh shit, vaknade nu, ingen idé att somna om för då kommer jag aldrig kunna somna ikväll.
Jag har sovit i ungefär 4 timmar, korkat, men nästan värt det ändå.
Idag ska jag Anton, Jossan och Pontus åka skridskor på rinken i sörvik. Varken jag eller Jossan är så speciellt bra på skridskor, men det ska bli kul ändå!
Ja idag är det 11 månader, så jag ska också åka ut till Anton. Det här kommer bli en bra dag, och snälla Gud hjälp mig att få sova normalt igen och att jag väder tillbaka dygnet.
Amen<3


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback