svar

Anonym

Det är väl den där noel? Han gav mig hans nummer förut och då står det att han heter nått annat.. Visst så kan han ha ett nummer på hans pappa eller nått. Men han verkar lite konstig. Han skriver till mig en hel del och till mina vänner också. Så det kanske är någon helt annan.Jag tycker din blogg är jättebra :)

Haha coolt, det är sant! Tycker det är lite korvigt, för jag tror också att det där kan vara ett fakekonto.
Lite läskigt när man tänker efter, han är typ bara vän med folk här ifrån Ludvika.
 
Åh tack så jätte mycket, blir så himla glad! Tack för att du kommenterar!
Jag lovar att svara på alla kommentarer ni ger mig, det är så roligt^^
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback