SALA OPEN

Åh Sala Open var hur kul som helst, har verkligen sjukt mycket att skriva om. Efter skolan igår gick jag, Alicia och Jossan hem till Alicia och grejade lite. Senare kom Johan och Daniel och vi gick först till Hemköp, köpte lite grejer och sen ner till tåget.
Vi åkte tåg till Borlänge och bytte där ifrån till Sala. På tåget mot Sala satt jag med Johan, Alicia och Daniel. Josefine fick inte plats, men hon satt med Robban så det var nog bra ändå. När vi kom fram var vi på gudstjänst och sedan började matcherna. Vi kom i slutlig räkning näst sist, fast det var grymt kul ändå! Den här natten har skapat så otroligt många nya minnen! Jag har lärt känna massor av nya personer, jag är så tacksam över att Jossan och Johan övertalade mig att följa med. Det är inte pinsamt alls om du har självförtroendet!
På hemresan idag satt jag med Johan, Jossan, Alicia, Lukas och Daniel. Det var super mysigt! Vi körde sanning eller konka, vilket spårade ur lite.. Jag var faktiskt Inte alls trött under natten, men jag sov bara en timme imorse mellan halv åtta och halv nio.
Så inatt kommer jag sova som en prinsessa. Antons familj åt hos oss idag och vi hade det jätte mysigt med dom. Inatt sover jag hos Anton, och imorgon blir nya äventyr!


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback