PÅSKMIX

Ja, påskmixen betyder väldigt mycket för mig. Det är den som hjälper mig att ta chansen och visa vad jag kan, att visa talanger jag döljer. 
I år har der blivit mycket ändrat, eftersom Minna åker till  Spanien under påskmixen har vi bestämt att istället dansa på en morgonsamling. Även om det känns tungt i hjärtat så kommer inte KAbAM uppträda på påskmixen i år.
Men, det betyder alldeles för mycket för mig för att jag bara skulle släppa det.
Så jag har bestämt mig för att dansa själv, att visa att jag kan och verkligen vill. 
Det kommer bli svårt att göra detta själv, att korigrafera själv, göra en mix av låtar själv osv.
Jag skulle ju egentligen kunna dansa till en låt, men jag vill hellre göra en mini mix.
 


Kommentarer
Postat av: josefine

men bajs, skulle inte vi dansa? ^^

2013-02-26 @ 20:53:57
Postat av: Louice

Du kommer va grym Kajsa! <3

2013-02-27 @ 13:54:57
URL: http://louice98.bloggplatsen.se

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback