OURFITS - NYA KLÄDER

Hej mina fina läsare.
Idag vaknade jag och Anton vid nio ungefär, vi åt frukost och sedan åkte vi med pappa och hämtade Alicia och sedan vidare till kupolen. Vi åt mat ochs sedan köpte vi massa kläder.
Jag köpte 2 par jeans, ett par på Gina och eett par på Lindex.
Sedan köpte jag en mysig munkväst eller vad man kan kalla det på H&M, killavdelningen faktiskt.
Sedan en svart tight tröja på NewYorker. Jag är otroligt nöjd med alla mina köp idag, kanske mest med mina jeans eftersom jag hasde mest behov av det. 
Imorse så fotade jag och Anton lite ute, det var så otroligt fint väder ute.
Ikväll sover jag hos Anton och imorgon ska jag äntligen få träffa lilla Jossi.
stirrblick

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback