NATTI

Den här dagen har varit bra, jag och Jossan var efter skolan. Vi slutade vid 1 eftersom Emma skulle på nåt möte. Jossan fixade omelett och vi snackade massor, har faktiskt saknat henne på typ 3 dagar men ändå..
Imorgon kommer bli en bra dag, och jag vill och måste få tacka Gud för slöt han gör. Han finns verkligen, han hjälper mig hela tiden så jag ska få ha det bra. Lika som för er, även när det är som mörkast hjälper han er att försöka tänka på annat. Att komma ifrån det och att något bra händer, han finns. Och komihåg, ALLT har en mening!


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback