MIN DAG

Sov hos Anton från igår, vi köpte godis från Hemmakväll och hade en super mysig kväll. Vi såg nån film ur deras filmlåda och hade det mysigt. Imorse vaknade jag och Anton vaknade själva, vi åt frukost och sedan gick vi till stan från sörvik och kollade på sportlovsfotbollen. 
Vi åt lunch på coco thai tillsammans, sedan kom Johan och Alfred och sen gick vi hem till mig.
Vi tog kort och lekte med våra djur, (Hanna var också med)
Sedan såg jag att Dina hade ätit sönder min mobilladdare, så jag gick ner och köpte en ny..
Åh, det är så jobbigt att mina pengar alltid tar slut så fort..
Natural me

Kommentarer
Postat av: Mimmi

åh kajsa, hur kan du alltid vara så fin? tillochmed utan smink, inte många tjejer som fortfarande ser lika bra ut då!

2013-03-03 @ 21:19:53
URL: http://mimmifransass.devote.se

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback