JOSSAN

Imorgon är det studiedag så Jossan sover här inatt, första gången vi sover över faktiskt.
Snart ska vi skriva Judendoms texten på word på varsin dator, sen ska vi nog basta och ha det mysigt ikväll.
Imorgon ska vi ta fina bilder nere vid Väsman och sedan ska jag åka ut till Anton och fira 11 månader med honom.
På torsdag är det alla♥dag, och för första året i mitt liv är jag inte ensam, utan nu jag har Anton.
Fast man ska somsagt inte klaga om man är ensam på alla hjärtans dag, vissa har ju ingen mamma på morsdag eller ingen pappa på farsdag.
Men jag är glad att jag har allt, och förresten vem har sagt att man måste ha en flickvän eller pojkvän
på alla hjärtans dag? Jag har haft min underbara familj i alla år, men nu har jag Anton somsagt. Åh vad jag tjatar om honom haha. Men jag är så glad!
Har nog inte mer att säga, men jag kanske bloggar mer ikväll.
Krami!

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback