HEMMA

Följde med Josefine till solariumet efter skolan, köpte marabou som redan är slut..
Är inte speciellt överraskad. Ikväll ska jag iallafall på innebandyträning, det är den sista eftersom vi har Sala Open på Fredag. Vill fortsätta med dom här träningarna, jag har lärt mig så mycket och fått sjukt mycket bättre självförtroende. 
Just nu gör jag ingenting, förutom att lyssnar på musik och förövrigt ingenting..
Ber för Gud att allt ska bli bra, att mitt liv kan återgå till perfekt som det var förut.
Att gå runt att vara orolig konstant över småsaker är så jobbigt, jag blir verkligen orolig hela tiden för minsta lilla sak. Till exempel, får inte ett svar på ett sms från en mycket betydande person.
Kan få panik och sätta mig och ha tårarna bakom ögonen och bli hysteriskt orolig.
"Tänk om han/hon har tröttnat på mig / tycker att jag är dryg!?"

Dom tankarna kommer hela tiden, och jag är så trött på det.
Håller på med en videoblogg till er som snart kommer, ska prata om massa saker och ska svara på era frågor också.
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback