FRILUFTSDAG

Idag har jag haft friluftsdag, eller det har ju alla andra också..
Men jag hade iallafall fiske med Alicia  och överlevar Anton.
Det bar jätte mysigt, vi tände en eld och grillade marshmellows och korv.
Haha, man kan säga att vi åt konstant sedan vi började fiska..
Och ingen fisk fick vi heller, vi valde helt fel ställe..
Typ 300 meter från dom andra och en egen grillplats hade vi också vilket var ganska bra.
Min syster fick 6 stycken små abborrar, och vi ingen...
Åh, men det var mysigt ändå!
Kommer iallafall inte ta fiske nästa år.
Iallafall, när vi kom hem duschade jag eftersom jag luktade rejält mycket rök. 
Sedan sminkade jag och Alicia om oss och sen gick vi på konfan, typ onödigt att sminka om sig eftersom det inte var nån där typ.
 Men vi fick korv :D

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback