FOLK

Ja, det finns många olika sorters människor..
Som, sportfånar, alkolister, mellan, musiker, interligenta, idioter och tusen fler.
Själv kan jag säga att jag själv tillhör gruppen mellan.
Jag har varit det hela högstadiet hittils, i mellanstadiet var jag tönt med stora bokstäver!
Men jag har tagit tillbaka något jag velat ha så länge.
Men det är lite irriterande att alltid vara en medelmåtta..
Vet inte vart jag vill komma med den här texten men jag är nöjd med mig själv, och när folk skriver till mig privat i chatten att jag är fin och snäll, då värmer det något enormt!
Tack!

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback