FALUN

Hej bröder!
Jag, Hanna och pappa åt lunch idag på¨cocothai. Andra gången för mige eftersom jag och Anton åt där igår.
Nu är jag och Hanna i Falun hos mormor och morfar, vi är hemma själva just nu men dom kommer snart.
Vi åkte tåg hit, och ikväll åker vi ut till våran mysiga sommarstuga. 
Vi sover över där tills imorgon, då vi ska till "kolarkojan" som den heter.
Så heter den för den ligger precis vid en kolmila som man använde förr.
Det är så himla mysigt, ja detta är riktigt gammelmodigt men jag gillar det.
Det ät så mysigt!
Imorgon kväll kommer mamma och hämtar oss och vi åker hem igen.
Kommer inte ha nåt vidare bra internet, men om jag har det så bloggar jag kanske lite senare.
Hoppas ni får ett fortsatt bra lov, jag har med mig kameran så ni får massor av bilder sen!
 
gammal bild som ni ser.

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback