EN RIKTIG JÄVLA SCHLAGER

Godkväll mina kära bloggläsare.
Ikväll har vi haft gäster och ätit pizza, och såklart kollat på melodifestivalen.
Gubbarna var ju klart bäst, eller den andra låten som gick till final.
Sitter nu skype, har blivit en vana.
Anton skulle ha sovit här, men det blev massa krångel så det blev inget.. :'((
Imorgon ska jag upp och gå på gudstjänst klockan 11, måste nog ställa klockan..
Åh, jobbigt.. Men jag ska kirra det!
Japp, nu ska ni få återgå till ert.
Kramar på er, och tack för att ni kommenteraroch läser!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback