BERONDE PÅ SENASTE BILDEN

Blev inspirerad av blond hårfärg, saknar mitt gamla hår så mycket!
Så jag har beslutat mig för att färga tillbaka idag, har köpt färg redan.
Får lita på Anton att han hjälper mig, kanske inte det bästa att ge han ansvaret. Fast han ska bara hjälpa mig med en liten del.
Imorgon är det friluftsdag, och Anton ska sova här eftersom Alicia inte kunde.
Så imorgon på morgonen går jag och Anton ner till Alicia och sedan till skuthamn. Vi har köpt massa gött till imorgon och det kommer bli så roligt, funderar starkt på att ta med mig kameran.


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback