BEEP TEST 7.9

Idag har varit en bra dag, började dagen med beep test, det gick väl ganska bra. Jag fick 7.9 och var sist kvar med Alicia i år igen, fast den här gången var det hon som var allra sist. Lite besviken på mig själv eftersom jag hade hoppats på ännu bättre än förra året vilket var 9.2 
Fattar inte att jag var så pass tränad då som jag var då, tänker verkligen fixa kondisen till 9an och framför allt tills i sommar. Det är då det är viktigast att ha en fin kropp, enligt mig iallafall.
Okej, jag vet att jag velar mellan nöjd med sig själv och inte. Men jag är nöjd med mig själv, men jag vill ändå vara lite mer fit.
Snart ska jag åka ner och köpa lite saker jag ska ha med mig till Sala Open imorgon, är så grymt taggad!
Ska packa allt idag också och sedan ska jag skriva klart bokredovisningen till en bok jag inte ens har läst klart...
Pretty funny! :D
Anton Hed följde med mig hem efter skolan, vi åt mellis och bara va med varandra tills jag gick på teater.
Mycket bra dag, ska sova riktigt bra inatt eftersom jag ska spela bandy hela natten imorgon. 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback