VITA DR. DENIM

Jag ska beställa vita dr.denim har jag tänkt mig. Men när jag kollade på nelly.com så fanns det bara i XX-S, M, L & X-L. Så det blev inga byxor idag. Men jag är så himla sugen på att beställa sånna, det är så sjukt snyggt! Jag vet att jag är typ sist med sånna men jag bryr mig inte anymore. 
Imorgon har vi NO prov och som vanligt säger jag att jag ska råplugga men det slutar alltid med att jag kollar på telefonen, datorn eller något annat. Har fått/lånat lite nya kläder av jossan! Så himla kul. Bara massa blusar, linnen & 2 par brallor varav ett av paren var en av mina föredetta favoriter som gick sönder när jag hade sånna. Ni vet sånna med dragkedja därbak. Älskar dom! 
Men idag efter skolan så gick jag hem till Kajsa & åt mellanmål med henne, sedan gick vi ner till måbättre för att kolla allt med gymkort. Vi fick inte reda på så mycket men vi knallade vidare upp på stan och kollade runt i massa affärer. Sedan gick jag hem till mig & hon hem till sig. & nu sitter jag här, ska läsa igenom allt innan jag somnar så har jag iallafall gjort lite. Men jag kan allt, det är bara en repetition jag behöver.
Imorgon kommer bli en bra dag! Jag & Anton ska äta pannkaka på Viljan till lunch. Har aldrig varit där, eller ätit där så det ska bli spännande. Han ville att jag skulle testa det så det ska bli riktigt mysigt, vi behöver nog bara sitta ner & prata. 
Hoppas ni mår bra! 
 

Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

fina du!

2013-12-04 @ 22:00:12
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback