TORSDAG

Idag har varit en medelbra dag, idrotten gick bra. Vi hade typ hinderbana haha, men det gick jävligt bra. Jag är inte så otränad som jag tror att jag är. Men jag ska bli ännu mer tränad efter jul!
Har kollat på nyårsklänningar. Har hittat några fina som jag funderar på att köpa, men bara om jag firar nyår med Anton vilket jag hoppas på mest av allt i hela världen!! Vill det så jävla mycket det skulle vara så himla kul!
Byter samtalsämne nu men, jag har tänkt på några saker om mig själv. 
Jag börjar gråta jättelätt verkligen, alltså aslätt. Jag har märkt när jag typ snackar med Anton på kvällen kan jag
bara börja gråta helt plötsligt för att jag är så glad att han är min pojkvän. Eller typ andra grejer väldigt lätt.
Men det är vackert att börja gråta för sånna saker tycker jag, men bara det inte blir typ hela tiden men haha ni fattar. 
Har gjort NO-prov idag. En bild som Alva la ut "Lord, Guide my pencil" Käner verkligen också så idag. Alltså det gick överförväntat väldigt braa på provet. Är så jävla nöjd över mig själv. 
Har bara So-prov kvar sen. Inte så kul.. Kan seriöst ingenting om första världskriget. Har inte hängt med ett skit på historie-lektionerna. 
Aja men ska plugga i helgen iallafall. & sova hos Anton, har längtat hela veckan efter det!
 
 Väldigt gammal på mig & min fina kille. Haha
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback