NO BOYFRIEND. NO PROBLEM.

Jag hatar verkligen det där uttrycket! Det är som att folk tar det förgivet att alla förhållanden har massa problem, att alla förhållanden håller i 2,5 vecka & att man ligger hemma och gråter sen. Visst, det är vanligt, mm det är det. Men det betyder inte att alla förhållanden är så. Blir så jävla irriterad seriöst. Alltså jag förstår om ni tycker att jag är dum i huvudet nu, men det är klart att jag förstår vad citatet menas med. & Jag har själv som ni vet varit med om det själv och jag vet att det inte är så himla roligt. Men då är det mer NO CRUSH. NO PROBLEM, eller NO BREAK UP. NO PROBLEM. Haha det här inlägget kan ju verka ur töntigt egentligen men det är verkligen inte sant att det är massa PROBLEM bokstavligen när man har pojkvän. Det är snarare tvärtom. Det är så härligt & underbart att ha en kille att krypa upp i, en male man kan berätta allt för & veta att det stannar. Någon man kan lita på. 
Det är klart att det uppstår konflikter jag menar vilket förhållande har aldrig varit oense?
Det finns säkert sådana förhållanden men jag tror inte att det är så överdrivet vanligt faktiskt.
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback