MITT 2013

JANUARI
Eftersom jag hade fått en systemkamera i julklapp så använde jag den väldigt mycket. Jag & Anton hade 10 månader tillsammans & vi gick ut & tog massa bilder med min kamera väldigt ofta. Jag följde med på AIK match, min första Hockey match. AIK-Timrå som slutade 1-0 till AIK tror jag. Jag har ju somsagt konfirmerat mig, & i Januari övertalade Johan & Jossan mih att jag skulle vara med på Sala-Open. Jag är såjävlaglad över att dom gjorde det. Jag gick på innebandyträningar regelbundet i veckan. Klockan 8 i Marnäs gymnastiksal på tisdagar. Haha & det var såå kul! Jag lärde känna Jossan så himla bra, hon blev min bästavän.
 
 
FEBRUARI

Mina starkaste minnen från Februari är två stycken. Det ena är studiedagen med Jossan & det andra är Sala Open. Studiedagen med Jossan. Eller vi sov över från en vanlig skoldag till studiedagen. Under kvällen ville vi skypa med någon så vi ringde en kille. Jag fick jättebra kontakt med honom & han blev en riktigt bra vän. Jag blev också jättenära vän med en annan kille i min klass. VI pratade om allt tillsammans, men tyvärr hade vi inte den kontakten länge till. Det hade jag inte med någon av dom. På Sala-Open var det superkul, på resan dit, during the time in Sala och på vägen hem. Men det uppstod massa problem så jag blev ledsen & massa grejer men ändå var det en underbar resa. Dagen efter kommer jag ihåg att jag sov hos Anton & när jag vaknade hade han gjort frukost på sängen till mig. Nu kom jag på att det var i Februari vi var på läger i Rättvik med konfan. Åh det var så himla roligt, jag kommer ihåg att jag tvekade att följa med dit men jag är så glad att jag gjorde det.
 
 
MARS 

I Mars firade jag och Anton 1 år tillsammans, världens bästa kille. Jag bakade en tårta och så bjöd vi Alicia och åt tillsammans med henne. 
 
APRIL

Jag & Alicia fick för oss att vi skulle åka på Justin Bieber samma dag som han kom till Sverige. Haha helt crazy.
Jag uppträdde själv på påskmixen, antingen var det April eller Mars men jag tror att det var April. Det var något av det bästa jag gjort och jag ångrar verkligen inte att jag gjorde det. Jag är så stolt över mig själv & så glad att jag gjorde det. Fast nu när man tänker så hade jag med ganska fula steg haha. Jossan fyllde år och hon hade sin mysmiddag & jag och Anton gick dit tillsammans och där var Tintin & Alicia L. Riktigt kul kväll! Alicia fyllde också år & på hennes födelsedag kom jag, Anton & Bianca och sjöng för henne när hon öppnade dörren innan skolan. Jag tog med kameran till skolan & vi fotade där.
 
 
 
MAJ

Jag konfirmerade mig i Maj & då sjöng jag och Alicia i kyrkan. Vi sjöng kärleksvisan av Sarah Dawn Finer. Den är så himla vacker! Sedan kom mina kusiner från Stockholm, mormor & morfar, Antons familj, Claras familj & Kicki & Lisa och firade mig. Det var så himla underbart.
Jag & Alicia praoade i Falun på Piacetto som är ett Café. Mycket händer där, bråk mellan personalen, en börjar gråta & den andra säger upp sig, Så vi fick vara med om mycket den veckan.
 
JUNI

I Juni så var det skolavslutning & följde med Antons familj till Spanien. Åh saknar det verkligen nu när jag tänker tillbaka. Det var verkligen en underbar resa fast jag och Anton hade en del konflikter så hade vi också många fina stunder tillsammans. Verkligen en riktigt bra resa! 
 
 
JULI 
I Juil åkte jag, mamma, Hanna, Kicki & Lisa till Göteborg & gick på Liseberg, shoppade, var på universeum och hade det bra och umgicks med varandra. Jag & Jossan var väldigt mycket med varandra. Vi sov i lekstugan, & spelade sims hela natten & sen när klockan blev typ 4 så bestämde vi oss för att skita i att sova & vi cyklade ut till burtjärn 7 på morgonen och näckade. Jag har så många roliga minnen med henne & burtjärn. Vi cyklade till brunsvik mitt i natten & sedan tillbaka en gång. Fyfan va mysigt älskar henne så mkt!!
 
AUGUSTI
Jag & Alicia kom iväg till stugan i några dagar, det är så mysigt att komma iväg lite grann. Vi började skolan & samma dag som vi började skolan hände det så mycket på en & samma dag!! 
Efter skolan så följde jag med Jossan hem & sedan tog vi moppen ut till Johan & Anton och badade i burtjärn. Sedan när vi skulle åka hem tog jag & Jossan vägen vid grusvägen som var min dumma idé, sen gick det för fort i kurvan & vi krashade på moppen. Kommer aldrig glömma det. Vi hade klassenskväll. Haha alla i vår klass ville se skräckfilm men läraren ville se nån slumområdefilm så då skulle vi se den. Det slutade med att det var typ bara läraren som såg filmen. Innan vi såg filmen var vi på skuthamn & typ spelade fotboll & åt korv.
 
 
SEPTEMBER
I September åkte vi till Stockholm med niorna, och som jag har sagt så var det en helvetesdag för min del. Usch blir att må dåligt bara jag tänker på den. Sedan var jag & jossan inne i att vi skulle göra en The Fooo video och skicka in så vi kunde vinna en träff med dom. Personligen hatar jag The Fooo, jag tycker dom är skit fjolliga & dom tror typ att dom är internationella & jag skäms över att jag var delaktig i den där videon haha. Vi fick kaninungarna Tor & Tod också. Bebisarna<3
 
OKTOBER 
Vi hade prao och jag var sent ute med min prao så jag fick praoa med mamma. Men jag hade sån tur att Minna hade samma problem som jag och hon fick praoa med sin mamma, och våra mammor jobbar båda på VBU så vi praoade tillsammans där & åt lunch varje dag på Vasaskolan. Alltså fast själva jobbet inte var något för mig så var det så otroligt kul att vara där med Minna!! Vi drack choklad och snackade så himla mycket under hela veckan. Fyfan va bra hon är! En av dagarna åt vi på coco thai, mm så gorre!! 
 
NOVEMBER
Ja, November har väl inte varit så speciell, jag har fyllt år & umgåtts mycket med Anton. På min födelsedag så kom Antons familj till oss och så åt vi mat & fikade. Mer har väl inte hänt i November. 
 
DECEMBER
I December har jag gått & väntat på snön men inte har den kommit. Jag har gett upp vintern nu och längtar som tusan till sommaren igen. Jag har skaffat gymkort men har inte varit där så mycket än. Men jag har hunnit vara där lite iallafall. Vi firade jul i Stockholm, jag har åkt Birka med Alicia & nu ska jag fira nyår med min älskade pojkvän & hans underbara familj & vänner. 
 
 
 
 2013 har varit så bra, men ändå helt fucked up som mina år brukar vara. Men 2014 ska bli ännu bättre! Mitt nyårslöfte är att jag ska ta tag i min kropp på riktigt, att äta bra & träna mig en snygg kropp som jag mår bra i till sommaren!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback