MIN KLÄNNING HAR KOMMIT

Nu har min klänning äntligen kommit, inte för att jag har väntat länge alls utan jag beställde ju den redan i söndags så jag har bara väntat i 3 dagar. 
Den satt superbra! Det ända lilla var väl att jag tycker att den var lite lång, men hellre lite för lång än lite för kort.
Jag ska prova ut nyårs outfit nu tänkte jag, & sedan ikväll ska jag snacka med min underbara pojkvän.<3
Förresten så var jag på måbättre för första gången idag, det var verkligen super roligt! Imorgon ska jag dit igen & då ska jag vara med på BodyAttacken som jag testade förut, det är så sjukt kul verkligen!! Dock åt jag en kebabtallrik nu efter träningen, men det var en engångsgrej hoppas jag. 
Nu ska jag ta detta med träning på allvar vilket är mycket lättare nu när jag har gymkort.
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback