MELLANDAGARNA

Hittils har mitt lov varit jätteskönt & chill. Jag har firat jul i stockholm tillsammans med min släkt & varit på AIK match med min underbara pojkvän tillsammans med stefan, &Antons bröder. Det blev en riktigt rolig match fast vi förlorade, en ritkigt kul resa! Igår var jag i kupolen med Anton & Hanna & idag var jag där med Alicia & ikväll sover jag hos henne. På tisdag är det nyår & då skajag fira den med Antons familj & vänner hemma hos Maja, det kommer bli superkul verkligen. Imorgon ska jag och Alicia upp tidigt för att gå till gymmet, hoppas ni har ett skitbra lov. Ska försöka blogga bättre & oftare. 
Massor med kramaar!!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback