LUCIA, JULSHOPPING & JULBAK

I fredags var det lucia, det var första gången jag var med i luciatåget på kyrk. Det var inte så kul som jag trodde, det var långtråkigt och jävligt osäkert i kören. Vi sjöng typ samma vers två gånger, jag började skratta & ja allt blev fucked up. Men det var ändå kul & göra sig fin. Igår var jag & Alicia i kupolen och julshoppade. Nu är alla julklappar köpta, så skönt att va av med det. Vi åt lunch med mamma på Ikea och sedan åkte vi tåg hem. På kvällen köpte vi ingredienser till dagen då vi har julbakat i 7 timmar. Nu är jag hos Anton & ska sova här inatt, har faktiskt saknat honom. Förresten så ska jag fira nyår med honom iår. Kommer bli så himla roligt, & jag beställde klänning idag från Nelly.

 Är riktgt nöjd, hoppas bara den passar. 





Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback