KÄRLEK

Det viktigaste som finns är riktiga vänner, (& en familj såklart). Men att ha riktiga vänner är så sjukt viktigt, men det kan va väldigt svårt att se vilka som verkligen är dom riktiga vännerna & vilka som inte är det. Det mest dumma du kan gör är att lämna dina riktiga vänner för några andra som du upplever verkar coolare, populärare eller något jag vet ej. Men det kommer du märka i slutändan sen, vilka som var dina riktiga vänner.
Så kan det hänga ihop lite med pojkvän & vänner, vad man väljer liksom. 
Om du bara väljer din kille framför dina vänner hela tiden så kommer dina vänner tröttna tillslut & sedan när din kille lämnat dig kanske dom inte finns kvar där som dom gjorde förut. 
Detta är sådana val som vi har i vår vardag som vi kanske inte tänker på men dom är faktiskt livsviktiga, man är ingen om man inte har kärlek runt omkring sig. Då menar jag kärlek i alla sorter, som till exempel vänner, familj , pojk/flickvän, något man brinner för ja ni fattar. Tänk nu. Tänk ett liv utan allt detta? Hur skulle ni känna er? Förmodligen skulle ingen må speciellt bra av det, man skulle känna sig värdelös & ensam. Jag tror inte att man skulle orka leva helt ensam utan vänner,familj, pojkvän/flickvän eller något man brinner för. Det är iallafall det som bygger upp mig till den person jag är idag. 
 
 
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback