JULMARKNAD

Min dag har varit otroligt bra! Jag vaknade hemma hos Anton, vi åt frukost, duschade & fixade oss. 
Sedan gick vi en jättekort promenad i den extrema blåsten, sedan kom vi in i värmen och åt pannkakor med socker.
Sedan åkte vi in till stan och gick på Rusta & Dollarstore en stund med Antons mamma. Sedan åkte vi hem en stund och sen ner på julmarknaden. Efter ett tag kom Alicia och så gick vi alla tillsammans. 
Det var riktigt mysigt! Sen på vägen hem gick vi förbi Alicia & så snackade vi. 
Sen hängde Anton med hem ett tag, vi myste och det slutade med kuddkrig. 
Så himla mysigt! Älskar honom så mycket!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback