DETTA KOMMER BLI EN SÅN BRA HELG

Idag har varit en bra dag, vi har haft chill lektioner & sedan ledde jag, Minna & Bianca zumban. 
Det gick jättebra men zumba känns så uttjatat bara. Sedan efter skolan hjälpte jag några tjejer från 8an att klippa musik på cubase. Alltså jag är så glad att jag vet hur det fungerar nu. Men det enda var väl att jag gjorde allt så segt & att det typ krånglade precis när jag skulle fixa åt dom. Men nu är jag hemma & ska äta pappas pizza till mellis. Om en timme ska jag gå ner till Alicia & jag ska sova där inatt. Det ska bli riktigt mysigt. 
Dock är det idolfinalen idag, bryr mig egentligen inte vem som vinner för ingen av Elin & Kevin är speciellt bra enligt mig. Eller jo Elin är bra men jag gillar inte henne, vet ej varför. Alltså har ej gillat henne från hela början. Men Kevin däremot låter hemsk när han sjunger. Han sjunger så surt & falskt. FATTAR INTE att han är kvar & att svenska folket har röstat kvar honom. 
Aja. Men imorgon på eftermiddagen ska jag ut till Anton, & sedan ska jag sova där. Kommer bli en sån sjukt bra helg! Synd bara att man måste klippa in plugg också.
Japp vi har förändrats en del..
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback