STUGAN

Ikväll är sista natten i stugan, jag och Alicia har haft det jätte mysigt här verkligen!
Vi har badat, ätit, spelat och haft det bara bra. Imorogn kommer pappa och hämtar oss och vi ska åka hem.
Vi ska nog åka förbi kupolen, vill så gärna köpa ett par england skor.
Eller ett par klackskor med tjock klack och nitar på, åh dom är så himla snygga!
Värsta pingelskorna!
Imorgon eller på fredag ska jag sortera massa lådor och skåp hemma.
Jag ska sortera bor t massa gamla jeans som jag inte vill ha eller som jag inte kan ha. 
Har också tänkt träna och äta jävligt nyttigt tills vi börjar.
Ha det jättebra kram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback