NYA IDÉER

Har verkligen tänkt på hur jag ska bära mig åt med bloggen, det är så tråkigt att bara skriva om vad man gör på vardagarna och vad man ska göra framöver. Eller det beror på, om det är något speciellt som typ Spanien med Anton då är det väl kul att skriva om det. Men om det bara är typ, idag har jag gjort det här och imorgon ska jag göra det här.
Då blir det rätt tråkigt i längden. Dock kommer jag fortsätta med det ändå, för annars blir det svårt att komma på nån ny idé till varje inlägg varje dag. Men jag tänker typ börja med "Veckans Outfits" Eller typ att jag har Dagens Outfit varje måndag eller något sånt. Sedan kanske nåt tips, hiss och diss och massa saker. 
Har många idéer, så ska verkligen fixa. 
Jag samlar även poäng till "Synas" som det heter. Ni som har blogg.se vet att när man loggar in eller redan har loggat in så finns det bilder och rubrik på tre andra bloggar tillexempel. Så man ska få fler läsare och nå ut till fler folk med sin blogg. Så jag jobbar på det. 
Man kan få synas mellan 2500 bloggpoäng och 12000, så jag ska samla till 12000 bloggpoäng så man kan synas länge.
Jag samlar poängen med hjälp av reklamen ovanför min header. Den räknar efter sidvisningar eller nåt sånt, vet inte hur riktigt. 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback