MOPEDOLYCKA

Igår var jag och Jossan med om en mopedolycka, ni kanske redan vet det men ni som inte vet ska få det.
Vi åkte igår på en grusväg på jossans moppe. Sedan blev det rullgrus och vi sladdade och moppen åkte ner i diket och vi gled fram på gruset. Vi hade så himla mycket tur, det kunde ha gått så mycket mer illa än vad det gjorde verkligen!
Har ont i nacken nu och har skrapsår, men vi klarade oss verkligen!
Anton och våra föräldrar kom och många fler så tack till alla som hjälpte oss!!
Nu har vi börjat igen, klassen känns bra men vi har dock hemkunskapssalen som hemklassrum.. och inte överdrivet bra scheman. Men aja, jag har gått 1,5 dag nu så jag kommer vänja mig.
 
Ingen kommer nånsin förstå hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig mitt hjärta! <3

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback