MÅSTE KLARGÖRA ETT MISSFÖRSTÅND

 Anton fick en fråga på ask som stog exakt såhär:

"Vad tycke du om att Kajsa skulle kunna vara tillsammans med flera andra om ni gjorde slut. Och att hon verkar veta vilka också?"
 

För det första så kan jag bara säga att Anton är the one and only för mig, kommer inte lämna över honom till någon annan för jag antar att det finns människor i denna värld som vill ha honom. Men nej det kommer jag ej göra, han kommer förbli min och jag kommer förbli hans.
 
Jag ska förklara för er men det kan vara svårt att förstå men jag tar allt från början.
En av mina första frågor på ask var ungefär såhär. ""Om du och Anton skulle göra slut, vet du nån du skulle kunna tänka dig att vara tillsammans med?"

Och jag svarade: Ja, vet flera stycken faktiskt, men kan ej nämna namn ;)
 
Men jag trodde att det stod, "Om du och Anton skulle göra slut, vet du nån som skulle kunna tänka sig att vara tillsammans med honom då?" 
Och det värsta var att jag var verkligen helt säker på att det stod såhär↑, men sen nån månad senare när jag läste hela min ask då såg jag det där och bytte svar direkt!! Så nu tror alla att jag är värsta falska horan som är tillsammans med en kille och har typ 123456 andra som jag skulle kunna tänka mig vara tillsammans med. 
 
Men nej så är det inte, så jag vill bara skriva det så ingen tror det. Och jag har redan förklarat allt för Anton så inte han undrar hur allt ligger till. Men såhär är det, så det är ingen som behöver oroa sig.
Jag är så kär man kan bli i Anton, kommer verkligen hålla fast vid honom hela tiden!
Jag mår så himla bra när jag är i hans närhet, så skulle aldrig byta ut världens bästa pojkvän!
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback