JAG GÖR SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN PÅ MÅNDAG

Jag vill egentligen inte bestämma dag eller så för om det inte blir så, men jag har tänkt göra svarsvideon på måndag om jag får tid då vilket jag tror att jag får.
Idag kommer mina kusiner :D wiho, och ikväll ska jag till Alicia och träffa alla tjejerna. Ska bli så kul, har saknat dom så jävla mycket!!
Idag sov jag hos Anton och igår var vi på filmkväll hos jossan, Emil var också med. Imorgon åker Anton till öddö så vi sa hejda för typ 5 minuter sedan. Började gråta typ 5 gånger, åh kommet sakna ihjäl mig.
Han är verkligen den bästa killen på jorden!!
Hoppas ni får en bra kväll!
Kram❤


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback