HATAR DETTA

Kan verkligen inte sova, det går inte.
Önskar mest av allt just nu att jag kan somna. Det känns också som att jag varje gång ska ta ett andetag måste anstränga mig eller tänka innan. Fruktansvärt frustrerande.
Imorgon ska jag inte göra överdrivet mycket, har inget planerat förutom att troligtvis sova över med Anton.
Nu på kvällen har jag beställt massa kläder från bikbok eftersom det var så himla mycket rea. Älskar att få hem kläder från sidor på nätet som man beställer!!
Ska väl försöka sova igen snart då, hoppas ni kan sova iallafall! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Finaste Kajsa! Snart har du vänt dygnet och då är sömnen inte något problem! Det ordnar sig med lite tålamod och tidiga morgnar! Kram! <3

2013-08-18 @ 19:57:33

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback