GODMORGON

Är just nu brun i håret och anledningen är att jag ville få bort min utväxt så jag hoppas denna hårfärg suger åt sig lite av färgen under så jajg slipper utväxten annars så slingar jag det sen eftersom jag köpte det också.
Idag ska jag luncha med mamma på cocothai, sedan ska jag hem och fixa lite, sedan ska jag möta Minna, vi ska köpa pressent och sedan åker vi upp till David.
Kommer bli riktigt kul! Imorgon kommer min älskling hem, åh det ska bli så skönt att få träffa honom igen!
Har saknat honom så himla mycket!
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback