FÖRÄNDRING

Idag kom vi hem från stugan, på hemvägen åkte vi förbi kupolen och jag köpte ett par skitsnygga byxor för bara 30:-!!!
Jag köpte också ett snyggt linne för 50:-, sedan hårfärg både toning och slingor.
Nu tänker ni, oh lord jesus vad hon färgar håret ofta!! 
Jag vet det, men nu har jag utväxt och jag gillar det inte, så jag sitter med hårfärg i nu (toning) och jag ska se hur det blir om jag slingar idag också eller om jag gör det nån annan dag.
Jag vill vara blond, men jag vill inte ha utväxt.. Åh det är så jobbigt när det blir utväxt!
Imorgon ska jag rensa min garderob om jag orkar, men sedan på kvällen ska jag träffa Minna och vi ska på fest.
Det ska bli riktigt kul!
Känns inte som skolan börjar snart, det är bara 11 dagar kvar!!
Fast det ska bli skitkul, att träffa alla och få komma tillbaka till alla gamla rutinerna igen.
På lördag kommer Anton äntligen hem, ska bli så skönt att få träffa honom!
Ha det superbra, funderar på att byta header. Kram!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback